En ledsam början på nya året

Året började lugnt för mig och resten av familjen. Ivanhoe var jag ensam att sitta och titta på medans resten av familjen tog det lugnt med andra filmer eller böcker. Jag hade hoppats på att lunken skulle fortsätta men det gjorde det inte – skolan i Sandsbro började brinna igår kväll och från det att larmet kom till mig runt 22.30 så var det full aktivitet.

Räddningstjänsten, utbildningsförvaltning, kommunikation och Vidingehem kom snabbt igång det känns tryggt. Men känslan i min kropp är mest låg och ledsam. Ni som vill ha mer information får den kontinuerligt på vår hemsida eller vårt Kontaktcenter (0470-410 00).

Ett tack vill jag också sända till er alla som jobbat under jul – nyårshelgerna medans många varit lediga. Ett extra tack för våra fältarbetare och vuxenvandrare som gjort det extra tryggt för andra. Detsamma ett stort tack till polisen och extra tack till Scott Goodwin för strålande samarbete under helgerna!

Ha en fortsatt bra första vecka 2017.

//M

 

